archiv
Učitelské noviny č. 02/2003
PUBLICISTIKA

Univerzit máme nadbytek

Z některých by se měly stát neuniverzitní vysoké školy

Zběhové od profese

Neshoda dosaženého vzdělání a vykonávaného zaměstnání roste

Zrozeni z nespokojenosti

O Jednotě školských informatiků

Projekty pro studenty i pro peníze

O soukromé Škole mezinárodních a veřejných vztahů

Potřebují vysoké školy ombudsmana?

Forma i pracovní náplň úřadu jsou zatím nejasné

Je česká škola encyklopedická? (dokončení z minulého čísla)

Faktografii prý preferuje většina učitelů - Sonda do zkušeností jedné školy - Co si představujete pod pojmem encyklopedická výuka a jak se jí bráníte?

ZRCADLO PRAXE

Jaká bude budoucnost poraden?

(Jarmila Míčková, Helena Doleželová, PPP Kromeríž)

Celonárodní diskuze o návrhu nové koncepce výuky předmětu český jazyk a literatura - 2. kolo

(Stanovisko předmětové komise českého jazyka Střední pedagogické školy v Litoměřicích; Miluše Bečanová, Lenka Kafková, Gymnázium Žatec; Simona Růžková, Dvořákovo gymnázium a Obchodní akademie v Kralupech nad Vltavou; Stanovisko předmětové komise ČJL na SPŠS Chrudim, kde je čeština vyučována v oborech Strojírenství a Technické lyceum; Milena Kostovská, SOU a U Volanovská, Trutnov; Věra Pechmanová, Miroslav Šudřich, češtináři hotelové školy v Mariánských Lázních)

< zpět na ročník
banners/nuv.gif
reklama un

1333317600_seznamy-125x125-na-web-un-1.gif
reklama

ucebnice
okentes2018-a.jpg
anketa
Je čas pro zásadní změnu modelu maturitní zkoušky?
ANO
NE
NEVÍM
ano
ne
nevim
52%
29%
20%
© Copyright 2010 - 2016 Učitelské noviny, ČTK / realizováno: diversite.cz