archiv
Učitelské noviny č. 45/2003
KOMENTÁŘE

Rozpočtové paradoxy

Jaroslava Štefflová

PUBLICISTIKA

Vyhladovělé univerzity byly symbolicky pohřbeny

Poslanci mohli ve Sněmovní sledovat funus

Rozhodnou o existenci škol čísla, nebo kvalita?

Koho zasáhne nový pokyn MŠMT o udělování výjimek

Vláda přijala jeden ze školských zákonů

O podrobnostech připravované normy hovoříme s náměstkem ministryně školství J. Mullnerem

Rušení škol zrušilo radnici

Občané Prahy 3 čekají, co udělá s optimalizací nová koalice

Celoživotní vzdělávání na plný úvazek

ISŠ v Českých Velenicích vzdělává víc „rekvalifikantů“ než žáků denního studia

DOPISY

Gymnázium a speciální škola společně

(L. Šikulová, Speciální škola Svitavy)

Cvičný úkol cvičného učitele

(Učitelé Gymnázia J. A. Komenského v Dubí u Teplic)

Nevědět je špatné, nechtít vědět je horší

(H. Entlerová, ředitelka Ekogimnázia Praha o.p.s.)

< zpět na ročník
reklama un

1333317600_seznamy-125x125-na-web-un-1.gif
reklama

mikroskop.gif
stredoskolak_125 x 125.jpg
ucebnice
1511305200_mezi-stromy_240x100.jpg
termaly_losiny_240_100_skolni_vylet_1_03.jpg
anketa
Je český vzdělávací systém připraven na rozsáhlou inkluzi?
ANO
NE
NEVÍM
ano
ne
nevim
25%
60%
15%
cesko-nem_fond.gif
1498082400_wifi 3.gif
© Copyright 2010 - 2016 Učitelské noviny, ČTK / realizováno: diversite.cz